Omówienie wyników Wirtualna Polska za 4Q’24. Zmiana kursu polskiego giganta?
Wyniki finansowe Wirtualnej Polski za 2024 rok pozwalają wyciągnąć inwestorowi dwa kluczowe wnioski. Po pierwsze spółka się zmienia i coraz intensywniej stawia na segment turystyki, co sprawia, że przestaje być postrzegana jako typowa spółka z branży reklamy cyfrowej.
Po drugie – w samej branży reklamy cyfrowej – spółka zaczyna udowadniać, że jest w stanie do pewnego stopnia konkurować z gigantami branży, jak Google, czy Meta. W 4 kwartale 2024 roku przychody spółki wzrosły o 11%, skorygowana EBITDA o 17%, a zysk netto o 14%. Wszystkie metryki zaskoczyły rynek na plus.
Ten wpis nie jest analizą biznesu spółki, a jedynie omówieniem wyników za 4 kwartał 2024 roku. Szeroką analizę znajdziesz tutaj.

Czytaj wszystkie treści BEZ OGRANICZEŃ!
Premium

Dołącz do Strefy Premium DNA.
Już od 75 zł miesięcznie!
Materiały DNA Rynków, w szczególności aktualizacje Strategii DNA Rynków, Analizy spółek oraz Analizy sektorów są jedynie materiałem informacyjno-edukacyjnym dla użytku odbiorcy. Materiał ten nie powinien być w szczególności rozumiany jako rekomendacja inwestycyjna w rozumieniu przepisów „Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) nr 2016/958 z dnia 9 marca 2016 r. uzupełniającego rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 w odniesieniu do regulacyjnych standardów technicznych dotyczących środków technicznych do celów obiektywnej prezentacji rekomendacji inwestycyjnych lub innych informacji rekomendujących lub sugerujących strategię inwestycyjną oraz ujawniania interesów partykularnych lub wskazań konfliktów interesów”. Skorzystanie z materiału jako podstawy lub przesłanki do podjęcia decyzji inwestycyjnej następuje wyłącznie na ryzyko osoby, która taką decyzję podejmuje. Autorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za takie decyzje inwestycyjne. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w tym opracowaniu są wyrazem najlepszej wiedzy i osobistych poglądów autora na moment publikacji i mogą ulec zmianie w późniejszym okresie.
