Digital Network – jak zarobić na cyfrowych billboardach?
Od telewizji do lidera cyfrowej reklamy zewnętrznej – oto transformacja, która naprawdę się udała. Digital Network to przykład firmy, która nie tylko przetrwała rynkowe zawirowania, ale potrafiła całkowicie przeformułować swój model biznesowy i wykorzystać nowe megatrendy. Jeszcze kilka lat temu kojarzona głównie z telewizją, dziś jest liderem rynku DOOH (Digital Out-of-Home) z ponad 20 tysiącami ekranów w całej Polsce i ogromnym udziałem w rynku.
W tej analizie przyglądamy się, co stoi za sukcesem Digital Network, jak wygląda jej potencjał wzrostu, gdzie kryją się ryzyka i czy po 450-procentowym wzroście kursu wciąż jest przestrzeń do dalszych wzrostów?
Czytaj wszystkie treści BEZ OGRANICZEŃ!
Premium

Dołącz do Strefy Premium DNA.
Już od 75 zł miesięcznie!
Materiały DNA Rynków, w szczególności aktualizacje Strategii DNA Rynków, Analizy spółek oraz Analizy sektorów są jedynie materiałem informacyjno-edukacyjnym dla użytku odbiorcy. Materiał ten nie powinien być w szczególności rozumiany jako rekomendacja inwestycyjna w rozumieniu przepisów „Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) nr 2016/958 z dnia 9 marca 2016 r. uzupełniającego rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 w odniesieniu do regulacyjnych standardów technicznych dotyczących środków technicznych do celów obiektywnej prezentacji rekomendacji inwestycyjnych lub innych informacji rekomendujących lub sugerujących strategię inwestycyjną oraz ujawniania interesów partykularnych lub wskazań konfliktów interesów”. Skorzystanie z materiału jako podstawy lub przesłanki do podjęcia decyzji inwestycyjnej następuje wyłącznie na ryzyko osoby, która taką decyzję podejmuje. Autorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za takie decyzje inwestycyjne. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w tym opracowaniu są wyrazem najlepszej wiedzy i osobistych poglądów autora na moment publikacji i mogą ulec zmianie w późniejszym okresie.
