Agora – czy medialny gigant ruszy na północ?
Agora to taka medialna hybryda – trochę prasa, trochę radio, trochę kino, a jeszcze gdzieś w tle reklama na przystankach. Zaczęło się od Gazety Wyborczej, która była symbolem przemian lat 90. i przez lata miała status najbardziej opiniotwórczego dziennika w Polsce. Potem przyszedł czas na radio – TOK FM dla fanów rozmów o polityce i Złote Przeboje dla tych, którzy wolą coś lżejszego. Agora to też kina Helios i produkcje filmowe pod szyldem Next Film (np. Boże Ciało). Do tego dochodzi AMS, czyli reklamy outdoorowe – billboardy, citylighty i cała miejska estetyka. Dziś Agora próbuje odnaleźć się w cyfrowym świecie: rozwija subskrypcje Wyborczej, stawia na podcasty i multimedia. Jednak tu nie łatwo się odnaleźć, bo konkurencją są dziś między innymi Google i Facebook.
Na czym i jak zarabia Agora?
Czytaj wszystkie treści BEZ OGRANICZEŃ!
Premium

Dołącz do Strefy Premium DNA.
Już od 75 zł miesięcznie!
Materiały DNA Rynków, w szczególności aktualizacje Strategii DNA Rynków, Analizy spółek oraz Analizy sektorów są jedynie materiałem informacyjno-edukacyjnym dla użytku odbiorcy. Materiał ten nie powinien być w szczególności rozumiany jako rekomendacja inwestycyjna w rozumieniu przepisów „Rozporządzenia Delegowanego Komisji (UE) nr 2016/958 z dnia 9 marca 2016 r. uzupełniającego rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 w odniesieniu do regulacyjnych standardów technicznych dotyczących środków technicznych do celów obiektywnej prezentacji rekomendacji inwestycyjnych lub innych informacji rekomendujących lub sugerujących strategię inwestycyjną oraz ujawniania interesów partykularnych lub wskazań konfliktów interesów”. Skorzystanie z materiału jako podstawy lub przesłanki do podjęcia decyzji inwestycyjnej następuje wyłącznie na ryzyko osoby, która taką decyzję podejmuje. Autorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za takie decyzje inwestycyjne. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w tym opracowaniu są wyrazem najlepszej wiedzy i osobistych poglądów autora na moment publikacji i mogą ulec zmianie w późniejszym okresie.
