Jak rozmawiać z klientem o kryzysie w portfelu – Konferencja DNA

Sytuacja na rynkach jest ostatnio trudna i wyjątkowa. W takim okresie rozmowa z Klientem o jego portfelu inwestycyjnym jest szczególnie wymagająca. Wielu doradców ma teraz duży problem. Straty w portfelach ich klientów pojawiły się nagle i są duże.

Postanowiliśmy pomóc i powiedzieć jakie są nasze doświadczenia z poprzednich kryzysowych sytuacji na rynkach oraz jak można na nie zareagować aby utrzymać dobre relacje z klientami. Konferencja odbyła się w formule online 16 kwietnia 2020. Jeśli chcesz ją sobie przypomnieć lub z różnych powodów nie mogłeś być z nami online – przygotowaliśmy dla Ciebie specjalne nagranie, które dostępne jest poniżej.

Harmonogram Konferencji wyglądał następująco:

Część 1: „Spokojnie, to tylko panika. Czy jakiś klient teraz inwestuje?”. Paweł Cymcyk, główny ekonomista DNA opowie o obiekcjach, jakie mają teraz klienci. Zarówno tych, o których mówią, jak i tych o których tylko myślą.

Część 2: „Jak komunikować o (stratnym) portfelu w czasach zarazy, czyli kilka wskazówek komunikacyjnych, które przydadzą się w rozmowie z Twoim klientem”, Urszula Kuleta, trenerka wystąpień publicznych podpowie Ci jak powinna przebiegać sprawna komunikacja.

Część 3: Pytania

Pełne nagranie Konferencji znajdziesz poniżej

Interesuje Cię wybrany fragment? Poniżej znajdziesz czasy w obrębie nagrania.

  • Część pierwsza – 11:15 – 56:30
  • Część druga – 56:30 – 01:41:00
  • Część trzecia – 01:41:00 – 01:55:00
13

Oceń materiał!

13


Może Cię zainteresować również:

Ankieta

Co jest bardziej prawdopodobne w 2021 roku?

  • Bitcoin po 100 tys. USD
  • Złoto po 2 tys. USD
  • Nasdaq po 15000 pkt

Zobacz wynik

Loading ... Loading ...

Polecane wpisy: